HTML

Az elmúlt két nap

2012.09.28. 18:35 Budai Timi

Először is bocsi a címért, ma éppen nem vagyok sziporkázó és végtelenül frappáns, mint amúgy mindig. :D

A szerdai pihenős este úgy alakult, hogy átjött Serena és Beatrice, a norvég és a svéd lány. Nem maradtak sokat, beszélgettünk egy kicsit, aztán olyan 10 körül hazamentek. Leginkább az ottani árakról volt szó és, hogy ki, hova jár át másik országba vásárolni. Svédországban 18-20 euró körül van egy rövid+valami, szóval Beatricenek itt minden irtó olcsó. Ők Norvégiába járnak át alkoholért, merthogy ott olcsóbb, Agnieszkáék (a lengyel lány) pedig Csehországba. Furi. Meg Serena mesélte, hogy Norvégiában elég szigorúan veszik azt, hogy 18 év alatti nem ihat alkoholt, és akkor se adják ki, ha a szülő kéri. Aztán az árak vonalát folytatva beszéltünk az orvosi ellátásról és, hogy a svédek Tajvanra mennek plasztikai műtétre. Kb. ennyi. :) (Jah és anyu, nem én hozom fel ezeket a témákat, elhiheted.)

Csütörtökön délelőtt végre elmentem Monival telefont venni. Agnieszka feltörte a sajátját valahogy, de én nem akartam kockáztatni, szóval megvettem a legolcsóbb telefont (20 euró), amit árultak. A fekete nagyon csúnya volt, úgyhogy vettem egy kéket, ami gyakorlatilag úgy néz ki, mint egy játéktelefon, és kb. annyit is tud. De ide tökéletesen megfelel.
Aztán Sarkával elmentünk ebédelni a menzára, aztán órára. Nagyon hullámzó a koncentrálóképességem, ami feltehetőleg annak függvénye, hogy értem-e vagy nem, amiről beszélnek a bácsik. Óra után hazajöttünk, aztán bevásárolni az esti bulihoz. Jelentem már van kedvenc margarinszerűségem, és bár itt sajnos párizsit még nem találtam, de egy sonkaszerű dolgot nagyon megkedveltem. :) A bulihoz csak egy hatalmas zacskó chipset vettünk, merthogy ugyebár az előző bulira - amire nem jött senki - felkészültünk. :D

Közben itt voltak Moni szülei, akik elhozták a cuccait és vásároltak neki némi kaját. (Moni folyton főz, de bárcsak ne mosogatna, ugyanis nem tud.) Moni és apukája is nagyon szeretné, ha a katalánok leválnának Spanyolországról, merthogy nekik, katalánoknak az milyen jó lenne. Moni folyton azt mondja, mennyire mások( a nyelvük is) és, hogy ő nem spanyol, hanem katalán.

8 körül jöttek az emberek, de kicsivel többen, mint amire számítottunk. Én hívtam Tanyat, Sarka Natashát (egy lett lány), Annikát és Madelenet (svéd lány). Utóbbi több smsest írt, amiben E/1.-ben fogalmazott, így nem számítottunk rá, hogy többedmagával érkezik. Történetesen: Pauline, Raph(franciák), Ersin(török), és valami portugál srác, de nem emlékszem a nevére, talán Bernardo. Kicsivel később még jött két német lány: Nina és Silvana (őt nagyon kedvelem), és két brazil is: Barbara és Thais. A végén a szomszéd finn lányok is átjöttek, szóval összesen 18-an voltunk. Beszélgettünk, iszogattunk, aztán indultunk tovább az ’I love you’ nevű helyre, ahol a party volt, a már emlegetett utcában. Útközben beszélgettem Ersinnel, a török sráccal, akit meglepetésként ért, hogy 150 évig voltak nálunk. Plusz mondta, hogy milyen rossz, hogy ő is olyan nyelvet beszél, amit nem ért meg senki. (Jah, a finn lányokkal próbálkoztunk finnül meg magyarul, de láss csodát, nem értettük egymást, pedig a többiek annyira reménykedtek. :D )

A buli nem volt rossz, bár én többnyire az utcán voltam, mert bent hatalmas volt a tömeg. Beszélgettem egy-két olasszal, Tanyával, aztán olyan 3 körül hazajöttünk.

Ma egész nap punnyadtunk itthon és gépeztünk. Ma először főztem magamnak valami tésztát, ami bár nem lett rossz, de azért van hova fejlődni ebben is. Moni szisztázik, Sarka és Agnieszka elment shoppingolni, én pedig írok ugyebár. :)
Nagyon reménykedtem, hogy ma kivételesen nem lesz semmi program, de este 9-től a „Rimini Language Exchange” nevű eseményre megyünk. Holnap este az egyik finn lánynak lesz a szülinapi bulija, ahol rózsaszín vagy fehér ruhában kell megjelenni, úgyhogy lehet egy lepedőben megyek. Úgyis a szomszédban laknak. :P

Na,és akkor egy-két kép Nektek! (A telefonom; Tanya, Agnieszka és Sarka az egyetemen;a kedd este: Sarka, Beatrice, Moni, Tanya, Serena, Agnieszka; és a tegnap este: Sarka, Annika, a portugál fiú, a két brazil lány, Agnieszka, Natasha és én. :) )

1348848829953.jpg20120925_105840.jpg20120925_214036.jpgkép-rimini.jpg

ui1.: BOLDOG SZÜLINAPOT drága KissZsuzsim itt is! Ha hazamegyek, majd személyesen is! :)
ui2.: Most hívtak meg egy holnapi antifasiszta tüntetésre Riminiben! Hihetetlen! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://timirimini.blog.hu/api/trackback/id/tr964808824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cetragu2 2012.09.28. 23:10:13

RE:Ui2 : ne feladd nagyanyád intő szavait ;-)
süti beállítások módosítása